Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 lipca 2013

To co króluje teraz na moim talerzu

Zgodnie z obietnicą zobaczcie co króluje na moich talerzach i w lodówce. 
Mam nadzieję,że będzie to inspiracją dla Was i zachętą do wspólnego dietkowania :)

jak tu się nie najeść taką porcyjką

grilowany filecik z kurczaka 

sałatka z brokuła i rukoli

coś w rodzaju leczo z cukinii i kurczaczka 

sałatka z szynką i grzankami razowymi

sałatka grecka z  waflami ryżowymi

pyszny kurczak z warzywami i brązowym ryżem

galaretka z truskawkami na podwieczorek

kanapeczki z twarogiem i wędlinką na śniadanie

soczysty kurczak w ziołach

Mój ulubiony deser "letni pucharek" coś w rodzaju ptasiego mleczka

W lodówce goszczą w większości warzywa


Kochani :)

Właśnie wstałam od stołu, objadłam się jak mopsik.
Dzisiaj miałam MAKARON - hura (nie pamiętam kiedy wcinałam makaron)
Ależ mi smakowało.
Zobaczcie jakie smakołyki dzisiaj miałam.




A tak ap-ropo to moja druga połowa też wcina obiadki z mojego dietetycznego menu i bardzo jest zadowolony z tak zdrowego jedzonka. 

"Niech twoje pożywienie będzie lekarstwem, a lekarstwo pożywieniem."
Hipokrates

4 komentarze:

  1. Wiola, smakowicie to wszystko wygląda:) Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, Staram się aby było smacznie i apetycznie ponieważ najpierw jedzą Nasze oczy :) Im lepiej wygląda mój talerz tym bardziej mi smakuje.
      Cieszę się ,że zaglądasz na mojego bloga. Zapraszam do podczytywania.
      Wiola

      Usuń
  2. Zgadzam się wszystkow ygląda znakomicie.. Poproszę o przepisa na zachwalany przez Ciebie pucharek..KUSi! :) zdrowe ptasie mleczko...hmmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę oto przepis na letni pucharek
      10 truskawek plus kilka jagód
      1 szklanka maślanki
      1 łyżeczka żelatyny
      1 łyżeczka pestek słonecznika do posypania przed konsumpcją
      Żelatynę namoczyć w niewielkiej ilości zimnej wody. Gdy żelatyna napęcznieje , dodać kilka łyżek gorącej wody, rozpuścić żelatynę i zalać maślanką, wymieszać intensywnie tak aby było puszyste. Do pucharków włożyć owoce i zalać "ptasim mleczkiem" wstawić do lodówki aby zastygło i SMACZNEGO :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważne i budujące:)
Pozdrawiam cieplutko
Wiola