Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 sierpnia 2013

Przestrzeganie diety na urlopie ?

Wczoraj zaczęłam się urlopować wprawdzie podróż była kilkugodzinna ale przyjemna, 
mój synek świetnie ją zniósł więc nie było nadprogramowych stresów :)

Poniedziałek zaczęłam owsianeczką zgodnie z przepisem mojej diety a na lunch zapakowałam twarożek z ogóreczkiem, selerem naciowym który wyśmienicie smakował podczas przerwy 
w podróży do tego kawka i dalej w drogę - tak więc uniknęłam restauracyjnych pokus ;)

Założenia urlopowe :

- jeść regularnie co 3 godziny
- śniadanka (owsianka lub 2 mini kanapki z chlebka pełnoziarnistego oczywiście z dodatkiem warzyw i      białka )
- obiady chude mięsko i warzywka
- desery jogurt naturalny plus owoc sezonowy
- kolacje sałaty z odrobiną białka

Rano zamierzam biegać po parku bądź pływać w basenie. 
Generalnie dużo spacerów, zwiedzania i mnóstwo zabawy z moim synkiem.

Dodatkowo zestaw ćwiczeń ustalonych z trenerem personalnym z Tuan Club Sport&Spa 


mój zestawik :)


Park po którym będę biegać 



A tutaj odpoczywam i nabieram siły do dalszej walki z tłuszczem;)

Przesyłam Wszystkim cieplutkie pozdrowionka z Łańcuta 










2 komentarze:

  1. Urlop jeszcze przede mną, ale już się zaczęłam martwić czy dam radę wytrzymać z dietą i ćwiczeniami na wakacjach..Twoje założenia wakacyjne wyglądają całkiem przyjaźnie, więc chyba ja też z nich skorzystam:) Przyjemnych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, dasz radę! pomyśl tylko ile osiągnęłaś - twoje wyniki są rewelacyjne więc nie marnuj tego :)i nie zamartwiaj się na zapas - miłego wypoczynku Tobie również :) cieszę się ,że mogę być dla ciebie przykładem.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważne i budujące:)
Pozdrawiam cieplutko
Wiola