Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Z serii "porady" część IV ostatnia;)

Mam nadzieję, że mój krótki poradni - jak bezpiecznie i naturalnie zredukować tłuszczyk 
przypadł Wam do gustu:)

Ostatnia część to spis produktów jakie powinniśmy wcinać na kolację :

1. RYBY MORSKIE Najlepiej gotowane na parze lub z grilla. Są źródłem kwasów Omega 3, które wspomagają pracę jelit i zapobiegają odkładaniu się tłuszczu

2. BROKUŁY Jedzmy lekko z blanszowane. Zawierają kwas foliowy, który pobudza wydzielanie soków trawiennych.

3. ZIELONE SAŁATY możemy jeść w dowolnych ilościach, najlepiej z kroplą oliwy. 
Dzięki zawartym w nich flawonoidom szybciej spalamy kalorie przyswojone w ciągu dnia!!

4. SOCZEWICA Jest bogata w białko. Do jego strawienia trzeba dużo energii!

5. CHUDY TWARÓG Zawiera np.wapń przyspieszający rozkład związków tłuszczowych.

2 komentarze:

  1. Wzmianka o flawonoidach mnie zainteresowała, nigdy nie patrzyłam na sałtę w ten... flawonoidowy sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważne i budujące:)
Pozdrawiam cieplutko
Wiola