Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 września 2013

Dziękuję:)

Przyszedł czas na podziękowania. Jak wiecie jestem / byłam uczestniczką programu 
"Zostań Ambasadorką Tuan Club Sport&Spa" który właśnie dobiegł końca. 
Biorąc udział w tym programie miałam wielkie marzenie,że w końcu uda mi się 
osiągnąć szczupłą sylwetkę.
I w niewielkim procencie moje marzenie się spełniło :) ale nie idealna figura jest tak istotna, najważniejsze jest to, że dzięki wszystkim osobom z Tuan Club Sport&Spa zaangażowanym 
w moją metamorfozę nauczyłam się :

- zdrowo odżywiać
- dbać o swoje ciało
- regularnie ćwiczyć
- uśmiechać się i dogadzać sobie :)

Jeszcze raz z całego serca za wszystko DZIĘKUJĘ - Zarządowi oraz całej Kadrze 
Tuan Clubu i Tuan Day SPA. 
Dziękuję również za to ,że mogłam wszystkich poznać i polubić :):)





Po mimo tego ,że nie udało mi się zrealizować marzenia w 100% 

Marzeń nie porzucę. Marzenia będą odłożone w czasie ze względu na moją indywidualną sytuację, potrzebuję więcej czasu.
Ale wracam do swoich marzeń, realizuję to, bo czuję, że jest to dla mnie ważne, że czyni mnie lepszą i doskonalszą.

Cokolwiek robię w swoim życiu, słucham głosu swojego serca. 
Słucham siebie, swojej duszy, swojego wnętrza, swojego prawdziwego JA, nie zaś zgiełku osób trzecich. Pytam sama siebie — czy to, co chcę zrobić, będzie dla mnie dobre? 
Czy to w czym chcę brać udział, będzie dla mnie dobre?
— Dlaczego mam zatem słuchać serca?
— "Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdybyś udawał, że nie słyszysz, o czym mówi, nadal będzie biło w twojej piersi i nie przestanie powtarzać tego, co myśli o życiu i o świecie."
Paulo Coelho — Alchemik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważne i budujące:)
Pozdrawiam cieplutko
Wiola