Szukaj na tym blogu

środa, 4 września 2013

Szczuplejsza w miesiąc!

Udział w programie " Zostań Ambasadorką Tuan Club Sport&Spa" był strzałem w dziesiątkę.
Zabiegi i treningi stały się dla mnie motywacją do zmian. 
Zaczęłam się zdrowo odżywiać i sporo ruszać. 
W efekcie już po pierwszych zabiegach (o których możesz przeczytać tutaj) zauważyłam ,że moje udka są mniejsze:)
Po miesiącu stosowania założeń programowych zmieściłam się w spodnie o rozmiarze 40 a startowałam z rozmiaru 44 !
To nie koniec zmian. Teraz marzę o rozmiarze 38 i wiem, że mi się uda!!!



                                      
Tak startowałam 
sesja zdjęciowa na koniec programu :)
                                       
2 rozmiary mniejsza


a to nasza piątka po metamorfozie :)
zdjęcie posiadam od Mariki jednej z uczestniczek programu (http://zgubicsiebie.blogspot.com/)
A o moim planie jak zamierzam osiągnąć rozmiar 38 napiszę już w następnym poście.                                                                            
                                     
          

4 komentarze:

  1. wyglądasz ślicznie i widze zmiane koloru włosów bo avatar jest w blondzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A kolor najpierw został ścięty bo miałam odrosty ale obecnie wróciłam do jasnych pasemek lepiej się tak czuję :)

      Usuń
  2. Tak czytam i doszłam do wniosku,że aby się tak odchudzać jak Ty,trzeba mieć kase.....niestety.....gro kobiet jej nie ma.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Anonimowy gościu :) tak się składa,że obecnie tej kasy nie mam (jestem bezrobotna:( ) To los do mnie się uśmiechnął i zakwalifikowałam się do zupełnie darmowego programu "Zostań Ambasadorką Tuan Club Sport&Spa". Ale jak byś poczytała więcej o mnie to z pewnością byś się o tym dowiedziała - zapraszam na inne posty gdzie opisuję założenia programu. Cały program trwał 6 tygodni a obecnie ciągnę to sama bo zależy mi na lepszych efektach a utrzymanie zdrowych zaleceń odżywiania nie jest drogie, ruszać też można się zupełnie za darmo tak jak Ja robię to obecnie (post pt. plan na wrzesień i październik) Zapraszam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważne i budujące:)
Pozdrawiam cieplutko
Wiola