Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 września 2013

Lekka zmiana planu :)

Po mimo tych szarości za oknem,deszczu bólu gardła i kataru :( 
tydzień zaczął mi się bardzo pomyślnie !
W poniedziałek stałam się szczęśliwą posiadaczką złotej Karty Tuan Club Sport&Spa.




Pozytywnie też przeszłam trzeci etap rozmów kwalifikacyjnych w sprawie pracy - huuurrra:)
A do tego w dniu dzisiejszym otrzymałam wiadomość z Urzędu Pracy, że przyznano mi środki na szkolenie!!! Pierwszy raz w życiu coś dostaję za DARMO!!!

Dzięki temu szkoleniu będę mogła zdobyć dodatkowe kwalifikacje , które pozwolą mi się rozwijać i podjąć własną działalność gospodarczą. Sama sobie sterem, okrętem i żeglarzem 
to jest to ! czego mi trzeba. Nareszcie dojrzałam do tak ważnych decyzji .

Jedyny minus jest taki ,że muszę podjąć decyzję odnośnie pracy do tego czwartku. 
Mam jednak dużą nadzieję ,że dogadam się z pracodawcą i będę mogła wykorzystać 
środki z UP.
Trudne są takie wybory. 

Pełna energii i optymizmu pobiegłam więc dzisiaj na siłownię i w godzinę spaliłam 
prawie 500 kalorii.



W związku z tym ,że mam już kartę to troszkę zmodyfikowałam swój plan na 
wrzesień i październik.
Dorzucam siłownię i cardio 3 razy w tygodniu , wybrane zajęcia fitness zgodnie z grafikiem
mój ulubiony aqua aerobik :)
Pewnie nie dam rady zrealizować 10000 kroków dziennie i odpuszczam callanetics ale i tak będę miała dużo ruchu. No może w dni nie treningowe troszkę pospaceruję :)

6 komentarzy:

  1. mmm bardzo przyjemne to miejsce do ćwiczenia!
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooooo tak :) a do tego ludzie wspaniali :) polecam jak mieszkasz w okolicy.

      Usuń
  2. Wiola gratuluję! Bardzo się cieszę, że Ci się wszystko tak świetnie układa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu , czeka mnie jeszcze wybór :( i zadaję sobie cały czas pytanie czy dobrze wybieram? czy nie robię błędu ? zaczęłam się wahać a to zły znak jak dla mnie. Ja muszę działać z rozpędu a nie zastanawiać się, nie analizować co będzie, jak będzie itd. w tedy łatwo się poddaję i zniechęcam.

      Usuń
  3. Gratuluję wam. Próbowałam schudnąć ćwiczeniami i dietą przez 2 lata. Chyba po prostu nie mam silnej woli :( Cóż... wszystko zmieniłam. Wprowadziłam tabletki Foreverslim. 3 kg w pierwsze dwa tygodnie, nie mam takiej ochoty na ciężkie jedzenie, ale również dalej ćwiczę. Gdyby udało mi się stracić całe 12 kg to byłoby to coś pięknego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz serwis Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom jest typowym portalem regionalnym, do którego możesz wpisywać ogłoszenia z całego powiatu Radomskiego. Dotyczy to wszystkich kategorii tematycznych w serwisie Radom Lokalne. Pracy najczęściej szukamy w swojej okolicy aby mieć do niej jak najbliższy dojazd. Jednak w kategoriach motoryzacja i nieruchomości bywa inaczej. Szukając wymarzonego samochodu w Radomiu, motocyklu jesteśmy w stanie poruszać się po całym kraju aby nasz zakup był strzałem w dziesiątkę, tak samo jest z częściami i akcesoriami, możemy je zamawiać z innego województwa mazowieckiego, a dotrą do nas kurierem lub pocztą. Najróżniej bywa z nieruchomościami, szukając domu, działki lub mieszkania, raz ludzie chcą kupić je jak najbliżej miejsca zamieszkania, inni wolą zmieniać swoje dotychczasowe życie wyprowadzając się z miasta na wieś lub na odwrót, często także praca zmusza ich do zmiany lokalizacji. Tak samo jest z biurami albo chcemy je otworzyć w swoim mieście albo szukamy kolejnej siedziby w innym. Zapraszamy na Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom ! Darmowe ogłoszenia - Radom Lokalne. Darmowe ogłoszenia w Twoim w Radomiu. Kup sprzedaj wynajmij. Jeśli chcesz coś sprzedać, kupić, dodać skuteczne ogłoszenia, przeglądać oferty pracy używane samochody, ogłoszenia bezpłatne, wynajmu sprzedaży lub po prostu chcesz zamieść ogłoszenie to zajrzyj na Radom Lokalne !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważne i budujące:)
Pozdrawiam cieplutko
Wiola